(via bambix)

(via lunarm0xie)

deansdamnation:

thespyandthesoldier:

weight-a-second:

me too, Arya, me tooooo

This whole scene is golden.

you could hear arya going through puberty

(via jessiderps)

reggae-airhorn:

i just logged on can yall stop

(via legoleglesslegolas)

asylum-art:

ONEQ illustraions

Japanese illustrator ONEQ melds Japanese and American art styles in her manga-inspired works. Her hyper-saturated portraits of voluptuous women take a cue from a number of influences, from Japanese pop artist Rockin’ Jelly Bean to American comic artist Simon Bisley. ONEQ lives and works in Kumamoto, Japan.

(via mrscreepshow)

(via louiselafantasma)

princass:

life is tough when you’re a lazy perfectionist who simultaneously doesn’t give a shit about anything but at the same time cares too much about everything you feel

(via hellhoundinthenorth)

nyxweaver:

grandtrilobyte-eleshnorn:

nyxweaver:

sarkhan-volkswagen:

nyxweaver:

abzan-houses:

nyxweaver:

y’all remember that game in elementary school where each person would say one word and the next person would say a word etc so it’d create a cohesive story? let’s do that:

Two

Thousand

men

ate

their

dicks.

well playtime is over you’re all grounded

(via hellhoundinthenorth)

bekutaa:

xekstrin:

THE LITERAL BEST COMIC IVE EVER READ IN MY ENTIRE LIFE

THE FORESHADOWING OMG

(via stability)

satan-burger:

kisarame:

Keep scrolling bub.

Haha

(via lunarm0xie)

(via ghostpasta)

niqabisinparis:

we praise men for the most trivial shit like “omg he buys you pads and chocolate!!!! hubby material!!!” 

chill

(via angelicnirvana)

i-fucking-love-that-shit:

erosum:

 

image

get in losers we’re going hetero-crushing

OH MY GOD

(via twisted-freakshow)

(via biggblue)

seerofsarcasm:

persystella:

groot is probs assumed to be male but tbh i figure groot is a lil genderless being. who needs the gender binary when you’re a celestial tree creature. riddle me that.

"Are you a boy, or a girl?"
"I am Groot."

(via grave-yard-gal)